Problem s AVR studiem

Radim Hořínek cotidotoho@volny.cz
Pondělí Duben 3 19:11:33 CEST 2006

Zdravim konferenci,
Mam takovy problem s AVR studiem. Nejednou se mi stalo, ze kdyz jsem psal
program (gcc projekt), vse chodilo dobre, ale najednou kdyz jsem dal
kompilaci, tak to zahlasilo "gcc plug-in: Error: Object file not found on
expected location C:\Documents and
Settings\radim\Plocha\CNC\default\CNC.elf" (cesta podle projektu ktery
delam) a konec. Musel jsem zalozit novy projekt a pak to slo. Nekdy to
zacalo delat znovu. Nekdy to zacne delat hned pri 1. kompilaci. Muze mi
tady nekdo poradit co s tim? (mam nekde neco spatne nastavene?) Pouzivam
AVR studio 4.12 SP2 build 471.
Predem diky R. Horinek

--
Tato zpráva byla vytvořena revolučním poštovním klientem Opery:
http://www.opera.com/mail/