74HCT245 pro vetsi proudy

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Duben 3 12:44:20 CEST 2006

Ted tomu nejak nerozumim - ten IO 245 funguje jako vstup i vystup.
"Posilit proud v obou smerech" chapu jako posileni vystupu na obou
stranach toho 245. Jinak je i jednosmerna verze s oznacenim myslim
244.

Nevim jak by se dalo udelat aby jedna noha fungovala soucasne jako
vstup i vystup - bez nejakyho prepinani smeru toku dat.

P.K.