ad PLL poprve -- jmenuje se to FLL (Frequency-Locked-Loop)

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Duben 3 10:10:14 CEST 2006

Okrem pouzitia PICu namiesto fazovo-frekvencneho detektora tam rozdiel
nevidim. PLL s pomalou sluckou bude robit to iste, akurat plynule a nie
skokovo (bola tam spominana nejaka presnost). Este jeden rozdiel by
mohol byt s jemnostou kroku PLL, v pripade pouzitia frakcionalnej
delicky ale aj ten zanika.
Neviem ale presne co s tym chces robit (presna funkcia, z prveho mailu
som to nepochopil) takze sa k tomu neviem hlbsie vyjadrit.
b.