[OT] Instalace Win XP?

Tomasek, Ludek Alex ludek.tomasek@siemens.com
Pondělí Duben 3 09:42:00 CEST 2006

Jeste bych doplnil bosch... http://bochs.sourceforge.net/
Je pod GNU a pro spousty systemu. Stabilita slusna, rychlost zalezi na situaci. Kazdopadne je to dobra alternativa k Virtual PC nebo VMware

Alex

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Tomáš Koželuh
Sent: Sunday, April 02, 2006 6:55 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: [OT] Instalace Win XP?

VirtualPC funguje poměrně slušně stabilně. Dokonce ho používáme jako
testovací rozhraní pro aplikace a problémy nejsou nebo jsem alespoň o nich
neslyšel. Doma jsem si takto zkušebně nainstaloval na Windows 2000 Serveru
Windows XP a Windows 2003 Server, spustil oba tyto OS a normálně na tom
dělal - přihlášení do domény, nastavení různých funkcí, atd..

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death