Dotaz

Danhard danhard@volny.cz
Neděle Duben 2 17:10:48 CEST 2006

Na vystup podkladu pouzivejte CAM procesor a PS format.
Zmenit pouzite pozadi pro zobrazeni muzete :
Options - User interface - Layout - Background - White

Danhard

  Dobrý den. Nainstaloval jsem si program EAGLE 4.15, začínám se s ním seznamovat. K nakreslenému schématu(sch) vytvořím DPS(brd). Potud ještě si poradím, když si chci DPS vytisknout tak mi to také jde, ovšem pokud bych chtěl těchto DPS uložit více na formát A4 což je zažehlovací fólie nastává problém. Přenést výkres do BMP umím, ale jak odstranit černý podklad?  Mohl by mi někdo poradit. Děkuji
  nokam@centrum.cz