[OT] software pro spravu systemu Win XP?

Jirka hwko@centrum.cz
Neděle Duben 2 13:39:29 CEST 2006

Karel Novotný napsal(a):
> Omlouvam se za OT, ale je nedele, voda stoupa a tak si dovolim
> polozit jeden "hloupy" dotaz.
>
> Jaky sw pro spravu WinXp by jste doporucili jako ten nejlepsi? Myslim
> software, ktery umi pracovat s registry, umi vypnout libovolny
> ActiveX v IE, poskytuje detailni info o bezicich procesech, o tom
> jak moc rozlezly je ktery program v registrech atd.

Myslim, ze tu smesujete nekolik veci najednou...

Co se registru tyce, lze s nimi pracovat pres Regedit, dale existuje
mnozstvi programu na jejich vycisteni (free na
http://www.snapfiles.com/Freeware/system/fwregtools.html ,
http://www.nonags.com/nonags/pwrt32.html a jinde). Zastavam ovsem nazor,
ze jedinym spolehlivym zpusobem jsou programy typu "Total Uninstall"
apod., ktere se instaluji hned po instalaci systemu a ukladaji si nadale
prubezne vsechny zmeny, cili lze vse dokonale vycistit (uvest do stavu
pred instalaci konkretniho sw). Tedy nic dodatecneho az po zaneradeni
registru - takove utility mohou jen odhadovat, neb nemaji k dispozici
historii.

IE: nepouzivat, neni k tomu duvod (snad krome nuceni od pitomcu v
internetbankingu KB a mozna nekolika dalsich mimoradne odolnych
ignorantu v jinych sferach). Stejne tak mrkwi mailery.

Zaverem se zamyslete, zda _opravdu_ potrebujete Windows...

Bez flame prosim, i kdyz je mi jasne, ze mrkwi analni lezci jsou ted na
pokraji kolapsu.

--
Jirka