USB obvod.

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Neděle Duben 2 12:26:55 CEST 2006

> Jiste by se dalo vymyslet navrhnout a vyrobit zarizeni ze soucastek SMD,
> navrhnout a vyrobit pro to DPS, ale to je na dlouhe lokte (a delsi penize).
> Takze tu sonduji jednak, zda existuje IO ze ktereho bych to mohl udelat sam,
> jednak, jestli by se toho nechtel ujmout nekdo kdo by to umel udelat (treba
> z nejakeho jednocipu) v rozumne dobe a za rozumny peniz

Tak potom je resenim nejaky jednochip s USB, ty se asi jeste daji sehnat
v DILu. Hodne jich je na jadre x51, treba SiLabs (drive Cygnal) nejake
dela a zde jsou lide, kteri MCU SiLabs pouzivaji takze se mozna
dohodnete. Ovsem obavam se, ze to bude drazsi nez si predstavujete.

> (jednalo by se asi o dvacet kusu).

Ja vim ale neda mi to... To je pri 20ks problem zaplatit v Printedu
1370kc za 2 plata 100x100mm  kdy na kazdem plate bude 10ks 20x50mm? 3
plata jsou za cca 1600 a 4 za cca 1800kc. Mate to oboustranne, prokovene
a s maskou, takto mi to i s vyrobou podkladu z Gerberu ted vyslo na
http://www.printed.cz/shop/ Dalsi moznost je nechat si vyrobit poloprofi
desku u Kohouta http://www.volny.cz/plspoj/, ted mam pred sebou desku
kterou si tam nechal kolega vyrobit a vidim, ze motiv jako na FTDI je
zvladnut velmi slusne. Navrh urcite mate rychleji nez zabastlite 10ks.
Cele toto se da zvladnout za 3 tydny (bastlit 20ks take chvilku trva a
navrhnout to je potreba tak jako tak) a cenove podobne jako bastl pokud
pocitame i praci. Opravdu se Vam chce 20ks bastlit? Pokud sebe nebo
nekoho chcete zamestnat nebo chcete bastlit protoze Vas to bavi pak
chapu a berte predchozi jako bezpredmetne.

Pavel