[OT] Instalace Win XP?

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Neděle Duben 2 11:31:19 CEST 2006

No reknu to asi tak - udelal jsem si zasobu "prazdnych" VP na te
betovce serveru (respektive kolega mi udelal) a tak mi player plne
vyhovuje/staci. Zakladni modifikace (treba pamet) se daji udelat v
notepadu...
vmware ma dale pro nektere nepopiratelnou vyhodu, ze podporuje linux
jako hosta i hostitele - coz VP aspon v dobe kdy jsem ho testoval
neumel (abych zamezil flame - mne osobne je ten linux na nic)
Ale mate pravdu, "zadarmo" je docasny stav (a az vydaji ten release,
tak si budu muset postudovat jak to je a jestli muzu ten betaserver
pouzivat nadale - neboli, ze jednotkou docasnosti je "na vzdy")
K te stabilite - nejsem si jist, jestli jsem to zkousel na bete nebo
uz na ostre v ramci msdn. Je-li uz stabilni, je to jen dobre:)
Marek