[OT] Instalace Win XP?

Vitezslav Gazda gazda_vitezslav@hotmail.com
Neděle Duben 2 08:42:14 CEST 2006

No zadarmo, jak se to vezme. Samotny player je k nicemu, na vytvoreni VP
potrebujete VMware Workstation, ktery je za $189. Jasne beta serveru je ted
zadarmo, ale to je zase jen otazka casu nez vydaji release a urcite nebude
levnejsi nez workstation. MS Virtual PC byl v bete taky zadarmo, ted stoji
$129 a nic vic uz k tomu nepotrebujete. Se stabilitou nemam zadne problemy,
ale nejedu uz samozrejme na bete.