Prepinani 2xPC -> 1monitor

Tony Malecky tony@malecky.cz
Sobota Duben 1 10:13:03 CEST 2006

Nevim co nazyvate beznou wokeni konzoli, ale pokud myslite to co maji
winXp pod nazvem vzdalena plocha, pak nechapu ze vam TightVNC pripada
lepsi. I kdyz na vnitrni LAN to asi tak nepoznate, na opravdu dalkove
ovladani mi funguje podstatne lepe vzdalena plocha.
jo, a pripojeni do "sejsny" umi samozrejme take, staci nahlednout do
helpu a zjistite ze staci napsat za adresu nebo nazev stroje /console

Tony OK1HMA