OT Uchovavani potravin ?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Pátek Září 30 14:12:57 CEST 2005

Ja tech stromu mam asi tak 50, loni jsem take neco vypalil, ale
zebych to nejak musel to ani ne a jatra ma clovek take jen jedny.
Kdyz palit tak tresne a orechy to mi chutna vice :-).

>hahah.. to mi neco pripomina. Take mame sad kde na pul hektaru je
600 stromu jablek. take nevime co s tim delat. zatim se to resilo
vypalenim.

Zkuste 50 dni pit jen jablecny most a bude vam spatne i z cistice
voniciho po jablkach :-) A to tech 100 l byla jen takova mala
provozni zkouska asi tak ze 2-3 stromku :-).
>Clovek ma denne vypit 2 litry tekutin, takze na 1 osobu to vychazi
50 dni - to se snad nemuze za tu dobu zkazit ne? ;-)