OT: Digitální kopírka

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pátek Září 30 14:04:47 CEST 2005

Osobne si myslim, ze nejlepsi je mit u pocitace "psa" s vypinacem, a do nej nastrkany vsecko, protoze vsecko to ma nejakej standby rezim a ve vsem pak starne ten standby zdroj. Doma se to vyplati urcite a prace neni ani hospoda aby tam jeden vysedaval od rana do vecera ani svatostanek aby tam chodil i v nedeli, takze minimalne dva dny v tydnu (=vikend), coz je 29% celkovyho casu, by to mohlo byt vsechno vypnute. Kdyz to budete vypinat i na noc, opet tim nic nezkazite. A nebude v tom zadna automatika, ktera by se mohla porouchat (potazmo bude mit opet nejaky svuj standby rezim).

P.K.