odstineni GSM - nápad (?)

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pátek Září 30 10:03:50 CEST 2005

A co si tam dat NMT telefon ;-) S tim zlodej nebude pocitat.

Z pohledu alarmu je lepsi resit ochranu auta vice zpusoby i tajny spinac je celkem spolehlive reseni a je to lepsi nez nic. Mechanicky zabrany muzou zabrat vic casu nez elektronicky, paka na volantu, zamek radici paky, brat si domu kabel od rozdelovace, pripadne autobaterii ;-) To je sice nepohodlne, ale zlodeji si ji IMHO malokdy berou s sebou na lup.

Jo a taky jsem slysel o alarmu z bezdratovyho zvonku. Ten taky vysila jinde nez GSM telefony. Dosah ma samozrejme omezeny na par desitek az set metru.

P.K.