Konvertor optika/RS232 nebo opticka hlavice

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Září 29 20:53:49 CEST 2005

Ja vim pouze o laseru jako takovem a prijimaci diode na 1310 nm -
pouziva se to v telekomunikacni technice
Vykon 1mW citlivost prijimaciho modulu cca -40dB pro 155MB/s to ma na
standardnim Samsung opt. kabelu dosah cca 50Km
na to je treba navarit vlakno :
http://web.quick.cz/solemon/Laser/FRM3Z121KT_LT.pdf
http://web.quick.cz/solemon/Laser/p10532jj3v0ds00.pdf
cena je cca 1000 kc za TX a 800 Za RX.
Objednava se myslim u TTC Marconi ale jestli v kusovem mnozstvi, to
opravdu nevim.
Jinak oni osazujou svoje zarizeni i celym modulem TX/RX ( pokud tam
budete volat, shanet, ptejte se po laserovych  jednotkach do zarizeni
BKZ  -  jednotka OZ3 )
Honza