odstineni GSM

AZE aze@seznam.cz
Čtvrtek Září 29 18:08:19 CEST 2005

Jaxem pochopil, jde o to, aby se v nějaké místnosti nepoužívaly mobily.
Inspirujte se starými filmy, kde byly v úřadech na chodbách nápisy: Zde
odložte doutník. Běžte s dobou! Mohou to být na rozdíl od držáků doutníků
malé kovové Faradayovy klícky :-)
AZE

----- Original Message -----
From: "Petr Simek" <psimek@jcu.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, September 29, 2005 4:30 PM
Subject: RE: odstineni GSM

On Thu, 29 Sep 2005, Pavel Novotný wrote:

> Jiste, faradajova klec, ale musí byt dusledna, nedavno jsem telefonoval v
> celokovovem vytahu a nebyl problerm.:-)

Kdyz jsem zabalil mobil do alobalu, tak pokud jsem mu nechal jen skvirku
u displeje nad ukazatelem signalu, tak se nechytl - bylo videt ze je bez
signalu. Nicmene skvirka 1cmx2cm uz mu stacila na nejslabsi uroven.

> Ted vazne, neda!
> Reseni jsou dve to vyse popsane a druhe je, za silene penize si koupit
> vlastni GSM vysilac na ktery se vsechny telefony v nistnosti prihlasi a
> tim
> budou bez realneho signalu, pouzivaji velke koncerni saly a gongresova
> centra, kde tim brani ruseni pri "umeleckem zazitku".

Jaky je rozdil mezi vlastnim GSM vysilacem a GSM rusickou ? Ja myslel ze
vysilat v tomhle pasmu smi jen drzitel licence..

> Jeste tu je dalsi moznost a to koupit rusicku na 900 a 1800 MHz, coz
> technicky funguje, ale pravne je nelegalni.

Mozna kombinace zelezneho stineni a rusicky GSM. Pravne porad nelegalni ale
rusici signal by neovlivnoval okoli a diky odstineni od okoli by mohl byt
docela slaby...