odstineni GSM

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Září 29 17:15:49 CEST 2005

To je uplne jednoduche odhadnut, musis si len spocitat hlbku vniku
elektromagnetickej vlny pre dany konkretny material. Potom vidis ci je
priesvitny alebo nie. Slana voda tlmi velmi dobre, demineralizovana
pomerne malo (nebavime sa teraz o dielektrickych stratach, ktore su
specificke a maju napr. rezonancne maximum okolo 2.4GHz).
b.