odstineni GSM

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Září 29 15:43:44 CEST 2005

Pavel Novotný napsal(a):

>Jiste, faradajova klec, ale musí byt dusledna, nedavno jsem telefonoval v
>celokovovem vytahu a nebyl problerm.:-)

Je fakt, ze i kdyz zavrete mobil do plechovky a "zavickujete" tak se na
nej stejne dovolate. Pravda na BTS vidim ( cca 150m) nicmene pan Michael
Faraday by asi cumel.... :-)
Pravdepodobne plechovka funguje jako " vazebni smycka" jinak si to
nedovedu vysvetlit.

>Ted vazne, neda!
>Reseni jsou dve to vyse popsane a druhe je, za silene penize si koupit
>vlastni GSM vysilac na ktery se vsechny telefony v nistnosti prihlasi a tim
>budou bez realneho signalu, pouzivaji velke koncerni saly a gongresova
>centra, kde tim brani ruseni pri "umeleckem zazitku".

Ano , lze pak volat pouze tisnove....

>Jeste tu je dalsi moznost a to koupit rusicku na 900 a 1800 MHz, coz
>technicky funguje, ale pravne je nelegalni.

Tohle se da amatersky udelat - rozmitany oscilator ( MAXim vyrabi neco
co jde ladit prave tech 910-950MHz ) nejlepe rozmitat pilou a zesilit to
nejakym hybridem ( treba PFO145 ze stareho Dancala) pripadne jeste vic...
Ze to je nelegalni, to je fakt, nicmene do kina si to s sebou vzit je
snad dnes nutnost. ( netvrdim, ze to ja s sebou nosim - v kine jsem
nebyl uz asi 3 roky)