OT Vzdialeny pristup, Was: OT Vzdalena sprava v WIndows 2000 Profesional

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Čtvrtek Září 29 14:06:21 CEST 2005

Predne, ma lepe vyreseno zobrazovani vzdalene plochy, takze se nemusi
kazdou chvilku mackat refresh jako u VNC (on DW ani refresh nema,
neni potreba :)). Dost me u VNC dostavalo menu pravym tlacitkem
(vlastnosti nejakeho objektu), kdy aby se menu vubec zobrazilo muselo
se po kliknuti pohnout mysi nebo udelat refresh jinak se vubec nic
nezobrazilo. Rekl bych ze je zobrazovani i rychlejsi po pomale siti a
neni videt vubec zadna komprese obrazu. Pri pokusu se pres DW pripojit
na nejake PC si DW sam na vzdalene PC doinstaluje potrebnou sluzbu a
pusti ji. Take kdyz pocitac opoustite, mate na vyber co s danou
sluzbou udelat, bud ji nechat bezet, nebo ji ukoncit, nebo ukoncit a
odstranit. Ma v sobe integrovan prenos souboru do dane slozky, takze jde
rychleji prenest soubor na vzdaleny pocitac a nemusite se otravovat s
tim soubor prenaset do sdilene slozky a ruzne ho kopirovat/presouvat.

Za hlavni povazuji bezproblemove rychle zobrazovani a automatickou
instalaci potrebne sluzby na vzdaleny PC a napr. naslednou
odinstalaci.