Proudove regulovatelny zdroj 230V ?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Září 29 07:54:45 CEST 2005

Dne středa, 28. září 2005 21:56 zoodiskus@vol.cz napsal(a):
> Obcas se mi pri opravach  pulsnich zdroju stane, ze prehlednu
> nejakou blbost, ktera ma pri "tvrdem" testu uspesnosti opravy
> fatalni nasledky, kterym by zamezil zdroj 230V s moznosti nastaveni
> proudoveho omezeni od , placnu 10mA do 1A.
>
> Poradite nejakou co nejjednodusi konstrukci takeho bazmeku ?

no ja bych nad bazmekem nebadal a pouzil bych 2 identicka trafa "kostky",
spojil bych jejich sekundary (samozrejme ne ty usmernene, ale rovnou vyvody z
tech traf), jedno pichnul do zasuvky a z druheho mate 230V AC limitovanych na
nekolik malo wattu. Pouzijete-li umerne vetsi "kostky", pak budete mit take
umerne vetsi vykon. Navic vam nic nebrani abyste do spojeni sekundaru tech
kostek pridal odpor

--

                        Jaroslav Lukesh