Regulovatelny zdroj napeti 0-80V/50-100mA z 12V

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Středa Září 28 17:18:30 CEST 2005

Dobry den,
napatie od nuly do Vmax sa da realizovat pomocou CUK-konvertora.
Napriklad taky LM2611 by to mal vediet. Bohuzial je len do nejakych 30V.
Pozrite si Elektor 01/2005, je tam o tom napisane viacej.
http://www.elektor.de/Default.aspx?tabid=27&year=2005&month=1&art=73007&PN=On

Richard Kaliciak