Regulovatelny zdroj napeti 0-80V/50-100mA z 12V

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Středa Září 28 16:52:14 CEST 2005

> menit referencni napeti a tim regulovat vystupni celeho menice. Jen asi
> bude problem s tou funkci od nuly - to je nutne?

Toto by mozna slo vyresit prepinanim zdroju, jeden step-up by sel od 15V
vyse, druhy by z 12V delal neco pres 15V a nasledne by to bylo snizeno
nejakym regulatorem. Prepnuti by bylo prave kolem tech 15V. Nevim jak by
to v praxi fungovalo ale vzhledem k tomu ze se jedna o maly proud a
nejsou asi velke naroky na vystup, mohlo by to byt funkcni.

Casto zdroje maji takto resene prepinani odbocek sekundaru, ten co tu
mame ma prepinani automaticke. Max proud je 3A, pri zatizeni cca 0.5A a
cca 13V, prepnuti odbocky nebylo osciloskopem videt.

> http://schmidt-walter.fbe.fh-darmstadt.de/smps_e/aww_smps_e.html

To jsou dobre stranky, je tam pocitani snad vsech typu menicu, dekuji uz
jsem si odkaz ulozil. Jeste ze jsou anglicky, v nemcine rozumim tak
slovum spannung, wandler a pak jeste hilfe...

Pavel