Zmena ss zlozky kompozitneho videosignalu PAL

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Září 27 21:05:00 CEST 2005

Dne úterý, 27. září 2005 15:01 mjfox@centrum.cz napsal(a):
> No, tak si konecne rozumime. Mel jsem za to, ze puvodni dotaz znel jak
> zmenit stejnosmernou slozku signalu, tam pripada v uvahu jen snizeni
> odporovym delicem, zvyseni bez pridavneho napajeni tezko.
>
> A zdvojovac napeti ze stridaveho signalu taky neudela ten samy signal 2x
> tak vetsi, ale nejake stejnosmerne napeti.
>
> Stejne mi pripada, ze jsem se snad nekolikrat jasne ptal "jak ze
> stejnosmerneho napeti udelam 2x tak velke bez pouziti napajeni" a dostalo
> se mi odpovedi "diodovym nasobicem" - coz plati pro stridave napeti, jak
> jsme se nakonec shodli.

ach jo. Mate tam videosignal. Odfiltrujete DC slozku kondem, vynasobite, date
tam treba zesilovac s jednim tranzistorem a je to. Prosim, inspirujte se v
zapojeni tranzistorovych krystalek a radiomajacku bez vlastniho napajeni, tak
40 let zpet.

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail can not contain any viruses because I use Linux