USB interface s FT232BM

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Září 28 10:58:06 CEST 2005

Asi neskoro pisem, ale obvody FT sa prestanu hlasit vo Win ked v
EEPROMke prepisete VID a/alebo PID nespravnymi hodnotami. Vtedy  pomoze
prepisat tieto hodnoty v inf subore ovladacov (ak viete, co za hodnoty
mate v tej EEPROM) a preinstalovat, ale lepsie je premazat EEPROM a
nakonfigurovat si ju znova. Je ju vsak nutne vybrat a premazat inde..
Preto pouzivam EEPROM do patice :-) S cistou EEPROM (same FFh) alebo
bez nej sa FT obvod hlasi svojimi default hodnotami PID a VID.

miro