zálohování Ovislinku

Petr Simek psimek@jcu.cz
Středa Září 28 08:21:40 CEST 2005

On Wed, 28 Sep 2005, Ales Filip wrote:

> Hello konference,
>
>   Potřeboval bych zazálohovat AP Ovislink. Napadlo mne, že bych natvrdo paralelně k
>   napájecímu adaptéru připojil 12V/7Ah baterku z UPS. Ten Ovislink psané
>   napájení 9V, ale z adaptéru leze při zatížení 11,7V, a odběr má 210mA. Elektrika nevypadává
>   často, ale občas vypadne, a já potom musím to AP ručně konfigurovat, aby jelo.

Aby se ta baterka nevybijela je treba aby na ni bylo klidove napeti,
to byva pres 13V. Pokud ten zdroj da pri praci toho AP jen 11,7V tak
se baterka postupne vybije na tuhle hodnotu a pak uz toho moc
neodzalohuje. Otazka je zda to AP snese treba 13,5V coz by bylo tak
akorat pro udrzovani te baterie.