nabijanie

Gubrica, Ladislav Ladislav.Gubrica@kappapackaging.com
Středa Září 28 06:40:37 CEST 2005

Dobry den

Prosím o nakopnutie správnym smerom. Potrebujem vyrobiť zariadenie ktoré by kontrolovalo nabíjanie 24V akumulátorov. Pri poklese napätia  pod určitú hranicu by malo zapnúť relátko, ktoré zapne generátor. Po nabití akumulátorov by sa mal  odstaviť generátor. Ten generátor je poháňaný spaľovacím  motorom. Na naštartovanie motora stačí spínací kontakt. Na odstavenie tak isto stačí ďalší kontakt. Mojím problémom nie je sledovanie poklesu napätia, ale ako zistiť či sú akumulátory nabité počas nabíjania.Keby existovalo hotové zariadenie aj to by mi vyhovovalo.

Gubri