Regulovatelny zdroj napeti 0-80V/50-100mA z 12V

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Září 27 22:42:43 CEST 2005

Zdenek Janis napsal(a):
> Dobry den.
>
> Hledam nejakou pouzitelnou = funkcni konstrukci spinaneho
> regulovatelneho zdroje napeti 0-80V/50-100mA napajeneho z akumulatoru 12V.
> Nejsou zadne prilisne naroky na sum, jen moznost regulace napetim.
>
> Ty napeti a proudy nejsou dany na pevno, spis se jedna o spodni hranici.

Pravdepodobne nenajdete nic hotoveho. Nejspis vyhovi normalni step-up
flyback menic s UC384x a externim zesilovacem odchylky, kteremu budete
menit referencni napeti a tim regulovat vystupni celeho menice. Jen asi
bude problem s tou funkci od nuly - to je nutne?

Hodnoty civky, diody a transistoru pro pozadovane a zvolene obvodove a
I/O parametry si muzete spocitat treba pomoci
http://schmidt-walter.fbe.fh-darmstadt.de/smps_e/aww_smps_e.html

--
Jirka