nabijeni autobaterie

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Září 27 09:35:42 CEST 2005

Jelikoz mam Feldu a ty maj vetsinou nastaveny regulator zbytecne nizko tak
pred kazdou zimou baterku vyndam a nabiju ji mimo auto. Mam na to udelanej
takovej univerzalni zdroj - trafo s triakovou regulaci na primaru (sekundar
da asi tricet amper a tak se mi tam nechtelo pachat nic sileneho) a ne
sekundaru je jen usmernovac.

Pripojim na to vecer baterku (mam ted tusim 44Ah) a nastavim tam proud cca
7A. Jak se baterka nabiji tak proud pomalu klesa a rano kdyz prijdu tak tam
tece sotva ampera a baterie vari tak akorat a napeti  kolem 15.5V.

Deloam to takhle bezne a baterie mi vydrzi 5-6let - parkovani venku a
kazdodenni jezdeni po meste - tedy ne prilis vyhodna varianta pro baterku.

RadekCX