Kondenzator svarecka

Martin Marušák m.marusak@volny.cz
Pondělí Září 26 17:47:29 CEST 2005

Ja jsem si to myslel, ze ne. Same kecy a skutek utek.

A proc si myslite, ze jsem se o nic nepokusil? Hledal jsem ruzne, poslal
jsem sem dokonce link na kondenzatory, ktere bych doporucil, zdaji se mi pro
to vhodne (s ohledem na "zadani", ktere jsem tu popsal).
Jen vim, ze tu rada lidi popisovali home made svarecky s usmernovacem a
nejakymi doplnky na vyhlazeni proudu, takze jsem predpokladal, ze treba
takove kondenzatory pouzili take a maji s tim praktickou zkusenost.
A zakladni udaje z toho kondenzatoru jsem poslal, tak budte trochu soudnej.

Martin Marusak

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jirka
Sent: Monday, September 26, 2005 4:48 PM
To: HW-news
Subject: Re: Kondenzator svarecka

Martin Marušák napsal(a):
> To bych samozrejme mohl. Když mi to rikal a konndenzator ukazoval,
> nemel jsem momentalne fotak u seba a on je z vedlejsiho mesta. To
> podstatne o kondenzatoru jsem ale napsal (predpokladam).

Jo? Napsal jste hodnotu, napeti, vyrobce, rozmery a tvar. To bylo vse.
Fakt si myslite, ze se pod to neskryje treba pet ruznych typu?

> Jinak dekuji za KAZDOU odpoved, nicmene nevim proc mi ty vase
> pripadaji ponekud malo konstruktivni. Kdyz to fotku poslu, poradite mi
> ? ;-)

Ne. To jsem chtel jen tak ze srandy...

K tomu "malo konstruktivni": nesnasim jedince, kteri (aniz se o cokoliv
pokusi sami) hned volaji o pomoc a mysli si, ze jim vse bude naservirovano
az pod nos, pricemz k tomu neposkytnou dojkonce ani zakladni vstupni udaje.
Tim nerikam, ze to jste zrovna Vy, ale mozna mam taky nejake to
"pripadani"...

--
Jirka