Zmena ss zlozky kompozitneho videosignalu PAL

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pondělí Září 26 15:10:56 CEST 2005

To zni uplne jako by kolega chtel odstranit kodovani macrovision. Na to asi nebude zadna finta z nekolika pasivnich soucastek.

Kdyz by se v tom delici spodni odpor nahradil diodou, tak by ss slozka byla trochu stabilizovana na cca 0,7V, nevim ale co tomu rekne st slozka. Neumim si to ani dost dobre predstavit, doporucuju vyzkouset na osciloskopu, co to udela a co z toho vlastne poleze...

P.K.