Zmena ss zlozky kompozitneho videosignalu PAL

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pondělí Září 26 14:39:20 CEST 2005

No, nevim, jesi nechcete nemozne, nacmaral jsem si zapojeni, ktere by zrejme umelo, co pozadujete, ale otazka je, jaka bude kvalita vystupu. Odporovy delic s hornim odporem premostenym kondenzatorem. Stridava slozka projde beze zmeny pres kondenzator na vystup, stejnosmerna slozka se vydeli v pomeru odporu (ona se vydeli i stridava, ale smisi se s tou co prosla pres kondenzator). Je to bez napajeni a je to jednoduche. Hodnoty soucastek zvolte experimentalne ;-)

Namaloval jsem to v ASCII, ale nevim, jestli to projde:

                                 _|_
                                 |    |
                                 |    |
                                 |_ |