Rizeni vicemistnych LCD

Martin Zaruba swz@volny.cz
Pondělí Září 26 13:57:31 CEST 2005

Mel jsem na mysli opravdu tech 50 nezavislych segmentu. Jasne, ze ty cose
rozsvecuji soucasne lze chapat jako jeden segment a nejspis maji jeden
spolecny vyvod. Tady je (pomerne nekvalitni) fotka, z te jsem dopocital tech
50 segmenttu.

Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "Danhard" <danhard@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, September 26, 2005 2:01 PM
Subject: Re: Rizeni vicemistnych LCD

Ale nic takoveho jsem nerekl.
Pokud neco u toho LCD disleje sviti "soucasne" treba napis "Dneska bude
pekne pocasi", tak celkem neni duvod aby to nebyl jeden segment - jeden
drat, pokud se na tom miste nezobrazuje nic jineho.
Ptam se tedy kolik je tam na sobe nezavislych segmentu ? abych k tomu mohl
nejak logicky priradit tech 17 vyvodu.

Danhard