Rizeni vicemistnych LCD

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Září 26 11:22:42 CEST 2005

Martin Zaruba napsal(a):
> Prece jen jeste jeden dotaz: Pokud jsem to spravne pochopil, tak segmenty
> jsou pripojovany na ruzne napetove urovne tvorene delicem mezi 0 a Vcc (5V).
> Ten teplomer, do ktereho jsem se dival ma ale napajeni 1.5V, takze tak male
> napeti uz asi moc delit nejde. Jedine, co me napada, je matice a pokud je na
> radku polovicni napeti, nesviti, at je na sloupci 0 nebo 1. Je to tak? Nebo
> si to predstavuji jak Hurvinek valku?

1) v podobnych pripadech (takto male napajeci napeti) byva nekdy napeti
pro display zvysene (menic na principu nabojove pumpy nebo jiny). Jinak
princip muze byt priblizne ten, ktery popisujete.

2) pokud chcete konkretni odpoved na tento konkretni pripad, pak asi
bude nejlepsi vzit osciloskop a zmerit to.

--
Jirka