Lepeni Chladicu na IO.

Pavel hw@itherm.cz
Sobota Září 24 20:16:07 CEST 2005

Zalezi na typu lepidla, Loctite se dobre sundavaji cca ohratim na 70stupnu
na vetsinu ostatnich s prehledem pusobi podchlazeni, dat na nejou hodinku do
mrazaku a pak to jde vetsinou samo

Pavel

----- Original Message -----
From: "Lukáš Loucanský" <lukasoftc@atlas.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, September 24, 2005 5:58 PM
Subject: Re: Lepeni Chladicu na IO.

BTW rozvinu puvodni tema - a jak takovy chladic prilepeny na  IO sundat ?
bez zniceni obvodu...samozrejme - jde mi o sundani chladice z CPU, ktery tam
nekdo prilepil - zkousel jsem veci jako lih, technicky benzin, redidlo,
teplo ( i zapalit cast tech horlavin ve skvirce pod tim pasivem), zimu,
odpacit, odriznout, rychle zmeny teplot a nic... - je to kousek do vystavy -
takze o to jestli bude nebo nebide fungovat nejde - speis jde o to,aby se
nerozlamal apod...

LL