0-5V->1-Wire

Cizek Milan cizek.milan@seznam.cz
Sobota Září 24 11:46:25 CEST 2005

Ahoj,
potreboval bzhc poradit s nasledujicim. Chci si zmerit na jednom miste
hodnotu 0-5V, tuto hodnotu prevest do digitalni hodnoty a 20m dal ji
zpracovat v procesoru. Prevest to chci hned v blizkosti tech mericich
kontaktu, aby to bylo co nejpresnejsi. Pro prenos by se mi libil 1-Wire
protokol, protože s nim uz nejake zkusenosti mam a stacil by mi 1drat navíc.
Byl bych rad, jestli mi muzete poradit konkretni typy soucastek/ukazkove
zapojeni, skvele by také bylo, kdyby se na strane mereni dal nastavit rozsah
(max.merena hodnota - tedy by pak mereni bylo presnejsi - vice kroku pro
A/D). Diky

Milan