Re: Re[2]: OT: Digitální kopírka

aze azehw@volny.cz
Sobota Září 24 00:44:41 CEST 2005

U iR1210 jsem nikde nenašel ani přibližný počet kopií na jednu náplň (podle
fotky krabice s tonerem se vyměňuje asi jen kazeta s tonerem?). Zato není
nikde zmínka o poplatku za "autorská práva"....
Dnes jsem v jistém marketu zahlédl něco podobného v malém , Canon MF3110 a
MF5630, asi za polovinu ceny iR1210. Tady je ale vcelku váleci tonerová
kazeta, 2500 stran cca 1400,- bez DPH.
AZE