Mala LCD sedmisegmentovka

Pátek Září 23 16:11:33 CEST 2005

No, přesně podle zákonů pana Parkinsona jsem před týdnem vyhodil pár reklamních předmětů - rádoby měřiče vzdálenosti na mapě ve formátu průpisky. Snímání bylo zoufalé - kolečko s hvězdičkou z plošného spoje a pružné kontakty, inteligence schovaná v černé kapce a právě jenom ten třímístný malinký LCD displej tam byl. Neneleznuv proň použití, vyhodil jsem to do koše. Mám zkusit, jestli jsem byl dostatečně důsledný ???

Kručinský