Re: OT: Digitální kopírka

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Září 23 10:52:58 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 23.9.2005:

> Kdyz uz je rec o kopirkach, vite, ze je zakazano na kopirkach, a
> jinak, porizovat rozmnozeniny Ceskych statnich norem? To je take
> naprosto uzasna pakarna a vhodny podnet k Ustavnimu soudu, ruzna
> cisla CSN na bezne lidi lezou z kadeho druheho obalu a navodu,
> pricemz neexistuje volny pristup k informaci co se pod prislusnou
> CSN skryva, dle meho jde o jasne poruseni prava na svobodny pristup
> k informacim.

O tom mi ani nemluv... Normy jsou velmi vynosnym businessem, pricemz
oni vezmou EU normu, prelozi ji do cestiny a prodavaji za silene
penize. A je neuveritelne za kolik. Tuhle jsem si par norem koupil,
zaplatil asi 12 stovek a dostal jsem za to asi 60 stranek velmi malo
huste popsanych s obcas nejakou cmaranici...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz