RE: OT: Digitální kopírka

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pátek Září 23 10:52:07 CEST 2005

Omlouvam se za par preklepu jako je nejvyssi a atd.
Budu muset zacit sve prispevky cist drive nez az kdyz mi dojdou z konference
:-)
Soustredim se na obsah a na hlavne na  to abych psal cesky nikoliv česky.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Novotný
Sent: Friday, September 23, 2005 10:39 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: OT: Digitální kopírka

Je to mnohem horsi, poplatek z prodeje rozmnozovaciho stroje ve vysi 650Kc
plati jen u storju s max rychlosti 12 stran za minutu a u stroje s 70
stranami za minutu uz je 12000Kc. A tokud budete rozmnozeniny poskytovat za
uplatu (treba jen za cenu papiru a toneru) tak musite parazitum z Dilia
platit jeste za kazdou stranku 0,1Kc u cernobíle a 0,2Kc u barevné kopie.

Ani s podanim k Ustavnimu sousdu to není tak jednoduche, k podani navrhu k
Ustavnimu soudu je kompetentni pouze , prezident, skupina nejmene 41
poslancu, skupina nejmene 17 senatoru,senat Ústavniho soudu a ten kdo podal
Ústavni stiznost.
My chudaci mamem sanci jen pokud podame Ústavni stiznost a tu muzeme podat
az proti rozsudku nejvisi instance "bezne" soudni moci.

Kdyz uz je rec o kopirkach, vite, ze je zakazano na kopirkach, a jinak,
porizovat rozmnozeniny Ceskych statnich norem? To je take naprosto uzasna
pakarna a vhodny podnet k Ustavnimu soudu, ruzna cisla CSN na bezne lidi
lezou z kadeho druheho obalu a navodu, pricemz neexistuje volny pristup k
informaci co se pod prislusnou CSN skryva, dle meho jde o jasne poruseni
prava na svobodny pristup k informacim.