Malinky sroubovacek

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Září 22 21:12:29 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 22.9.2005:

> Zkuste http://www.narexby.cz/ a tam sroubovaky pro jemnou mechaniku,
> jsem celkem spokojeny, na jemnou mechaniku jdu jemne takze jedine
> poskozeni je castecne smazane oznaceni na rukojeti. Jsou tam ploche,
> krizove a torx. Mozna jsou ale pro Vas porad velke... Pokud si
> vyberete muzete je videt treba v Globusu, u nas v Cakovicich je maji
> za celkem rozumnou cenu 55kc.

To mi takhle nic moc nerekne v tom jejich katalogu na webu, ale diky,
ja se v Globusu podivam. Je fakt, ze tam maji tuny sroubovaku, uz jsem
si jich dost koupil, ale poradne to projdu.

> Zajimava vasen...

Jo, hrozne me to bavi, zrovna jsem vykuchal cely pocitac s nekolika
disky a nekolika mechanikami :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem