Profesionalni laserovy spoj

Petr Simek psimek@jcu.cz
Čtvrtek Září 22 20:31:17 CEST 2005

On Thu, 22 Sep 2005, Marek Peca wrote:

> Inu, za penize je vsechno k mani. Ja myslim, ze by je 100000Kc mohlo
> motivovat... ale to se musite zeptat konstrukteru.
> Mechanicka cast vypada profesionalne. To jsem u ostatnich pokustonu
> nevidel.

Jenza ja nechci nikoho 'motivovat', ja chci koupit funkci proverene reseni
od firmy ktera tu bude jeste za dva roky. Tusim pred dvema lety jsem si
vzal na INVEXu letak firmy AlphaWave ktera nabizela 10mbit pojitka ala
ronja za cca 45kKc . Kdyz dnes napisu do browseru www.alphawave.cz tak
je tam jen prazdna stranka. Tohle presne nechci.