ATmega8 - ISP programovani

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Čtvrtek Září 22 14:20:33 CEST 2005

-PonyProg taky pouzivam a funguje, ale to uz je udel programatoru na
par. port, ze obcas nefunguji. Jedna z rad je pouzit nejaky
programator s vlastnim casovanim (treba z www.mcu.cz)
-Jestli vzpominam, tak v PonyProgu je nejake "autoocejchovani
rychlosti" - delal jste to?
-Predpokladam, ze uzemnene mate obe zemne?
-nemate dlouhe draty? nechyta se vam na tom neco? Nemate neco divokeho
v napajeni?
-neni zakazane programovani pres ISP? (pokud je to novy kousek, tak ne)

Marek