OT: Stavba zdeneho rozvadece v oploceni

Vitezslav Gazda gazda_vitezslav@hotmail.com
Čtvrtek Září 22 13:22:50 CEST 2005

Ma tady nekdo zkusenosti se stavbou zdeneho rozvadece v oploceni ? Mam na
pozemku kaplicku s pojistkovou skrini (spolecna se sousedem) a eneregetika
po mne chce, abych si jeste postavil dalsi kaplicku pro elektromer. Vubec
netusim jaky typ skrine by tam mel byt, jak velka, jak vybavena, atd. Taky
vubec netusim, jak mam udelat privod do te kaplicky, kolik otvoru, v jakem
miste, a jak velke. Pripadne nejake dalsi vychytavky, o kterych nemam ani
sajnu.
Jedine co vim, ze budu mit pro svuj RD hlavni jistic 3x25A.
Muze nekdo poradit nebo klidne doporucit nejaky odkaz, literaturu, atd. ?

Dekuji
Vitezslav Gazda

PS: to same mne ceka i na plyn, ale to uz bychom asi byli moc OT

Citite se osamele? Poznejte nekoho vyjmecneho diky Match.com.
http://www.msn.cz/