Re: OT: Digitální kopírka

AZE aze@seznam.cz
Čtvrtek Září 22 11:04:43 CEST 2005

Nevíte za jak dlouho po zapnutí vytiskne první stranu? Všichni jen uvádějí
rychlost tisku, ale toto je dost podstatné pro kopírování více stran 1x.
AZE

----- Original Message -----
From: "Ales Filip" <afilip@atlas.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, September 21, 2005 2:17 PM
Subject: Re: OT: Digitální kopírka

Hello aze,

Já bych asi koupil iR1210. Dá se to používat jako tiskárna, případně jako
černobílý scanner. Jediný rozdíl v kopiích je ten, že digitál má trochu
horší
odstíny šedé než analog. Rychlost je při jedné kopii srovnatelná, při víc
kopiích je digitál rychlejší (nascanuje jenom jednou, a potom to už jenom
tiskne).

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic