Regulovatelna zatez - vykon

Snail Instruments snail@iol.cz
Čtvrtek Září 22 11:00:08 CEST 2005

>chladic mohl zvladnout 250W (vic nezvladne tranzistor) po dobu tech alespon
>60s coz mi dava 4,2Wh. Je to uplne spatne? Znamena to ze bych ten chladic
>mohl zatezovat telplem z 250W po dobu 5min?

To je jenom teoreticke maximum, aby se teplo dostalo i do vzdalenych mist
chladice, musi na nem byt teplotni gradient, cili nemuze mit cely chladic
teplotu 100stC. Ve skutecnosti lze pocitat s nejakym zlomkem, 1/5 nevypada
na prvni pohled uplne zcestne, ale to by spis posoudil nekdo s praktickymi
zkusenostmi. Samozrejme chladic se bude navic normalne ochlazovat vzduchem,
coz hodnotu zlomku zase zvysuje.

J. Hanzal