OT ale totalne, reklama; Was: OT: DF Canon A70 a DOS - pro zajimavost

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Září 21 16:27:43 CEST 2005

Jan Waclawek napsal(a):

> Mimochodom, Jirka, strasne rad by som vedel, ze ak by ste pocitili ze
> Vam ubuda prace len preto ze sa stavate coraz menej znamym prip. sa
> zuzuje okruh Vasich znamych, a chceli by ste sa trocha spropagovat, po
> akom prostriedku by ste siahli... (toto nie je rypanie ci ironia ale
> uprimny zaujem)

Po tom, ktery se osvedcuje uz po generace - totiz po reklame kvalitni
praci a serioznosti (a naslednym samocinnym sirenim tohoto faktu mezi
zakazniky). Vezte, ze nejvic prace ziskavam prave timto zpusobem. Neni
to jednoduche, je to "beh na dlouhou trat", ale funguje to a vychazi to
z meho presvedceni a vychovy.

Chapu ale, ze nektere zcela zbytecne cinnosti/sluzby/vyrobky je treba
propagovat absurdnimi zpusoby, aby se vubec chytly. Nastesti to neni muj
pripad. Pro blizsi studium problemu opet tradicne doporucuji DFens a
tentokrat termin "lestene prdy".

Predpokladam, ze nejde o OT, protoze se to tyka minimalne casti zde
pritomnych.

--
Jirka