Re: OT: Digitální kopírka

Ales Filip afilip@atlas.cz
Středa Září 21 14:17:56 CEST 2005

Hello aze,

Já bych asi koupil iR1210. Dá se to používat jako tiskárna, případně jako
černobílý scanner. Jediný rozdíl v kopiích je ten, že digitál má trochu horší
odstíny šedé než analog. Rychlost je při jedné kopii srovnatelná, při víc
kopiích je digitál rychlejší (nascanuje jenom jednou, a potom to už jenom
tiskne).

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic