MirneOT: doporucte akumulatory

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Středa Září 21 14:13:32 CEST 2005

Ja mam nejvetsi kapacitu od Sanyo 2100, ale ty jsem zatim pouzival
minimalne, ale nijak zvlast nepresvedcili.

Jinak co se tyka HR3U tak jsem pouzival dloohodobe 1600 a 1850mAh a ty si
odmakaly svy ve fotaku a zatim za ty ctyri roky jsou jak nove. Stejne tak
GPcka 1800mA. Do PMRek ve velikosti AAA pouzivam 750 a 800mAh GPcka take bez
problemu.

Posledni baterie jsem kupoval pro svaru GP 2600mAh a neda na ne dopustit.

U NiMH je opravdu treba davat bacha na nabijeni a pokud mozno nabijet tak
aby se neohrivali u konce nabijeciho cyklu.

Jinak co mohu tak ted predelavam na lionky 18650...

RadekCX