OT: DF Canon A70 a DOS - pro zajimavost

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Září 21 14:12:44 CEST 2005

Mam Canon A510 a ma cestinu, pritom je to celkem lowend i kdyz slusny - ma plny manualni rezim.

K otazce proc vyrobci neopravuji chyby ve FW - urcite je opravuji, ale jen nejakou dobu, pokud vyrobek moralne/fyzicky zestarne, uzivatele ho prestanou pouzivat a vyrobci nestoji za to dal pro nej udrzovat podporu.

P.K.