energie z tuzkove baterie

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Září 21 13:23:03 CEST 2005

Pokud jde o sitovy adapter s vystupem na konektor USB, tak ten se da najit pres google pomerne snadno, napriklad tady ho maj:

http://www.alzasoft.cz/DetailPage.asp?DPG=52544&CatId=18843202

Neni to za cenu lidovou, ale myslim, ze to bude mit univerzalni napajeni na 110 i 230 VAC.

Ale IMHO vyjde vyrazne levnejc vzit nejaky obyc. stabilizovany zdroj 5V a pridelat vlastni konektor napriklad z USB prodluzovaciho kablu.

P.K.