Programovani rds motorola gm300?

Tony Malecky tony@malecky.cz
Středa Září 21 12:49:04 CEST 2005

No ono hlavne DTMF a CTCSS je neco principielne uplne jineho, zatim co CTCSS
se vysila na pozadi hovoru, a neslysite to, tak DTMF je urcen spise k
dalkovemu ovladani  - signalizaci. Moc jsem si s tim u motoroly nehral, ale
myslim ze umi i DTMF kody vysilat sama, polaborujte s volbami signaling nebo
tak nejak... pak to myslim po odklicovani stanice vysilalo nejake
sekvence...

Tony OK1HMA

Aha - dekuji ! S tim zdvihem sem si nebyl jisty a nechtel sem neco
rozhodit...
O to DTMF mi slo spis v tom smeru,jestli se neda nastavit prijem primo
vevnitr (jako napr. to CTCSS) a ono by to pak fungovalo jako selektivni
volba ;-)  Je tam totiz RX (TX) signalling system kde se da zvolit moznost
01/QCII   - to mi jeste taky neni jasny..
Ale to by sem chtel uz asi moc ;-)

I kdyz to podle manualu umi i ruzne programovatelne vstupy a vystupy atd...
Vysilat DTMF pres mikrofon nebo dialer mi je jasne ;-)

Dekuji moc za odpoved! Pomohla mi.

Jirka